loading...

لیمون

بازدید : 15256
سه شنبه 18 مهر 1402 زمان : 22:09

چرخ و فلک دبی که با نام «عین دبی» بهمعنی چشم دبی شهرت دارد، بزرگترین و بلندترین چرخوفلک جهان است که در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ افتتاح شد. هزینه نگهداری و انبارداری این محصولات، در صورتی که به فروش نرسند، بیشتر از منفعتی است که از آنها به دست میآید. ما در بازدیدی از این مرکز خرید برای صرف ناهار به رستوران نون و کباب رفتیم. اوت لت مال دبی در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و هماکنون بینالمللیترین مرکز خرید و تفریحی جهان به شمار میرود. برج خلیفه در مقابل برخی از برجهای معروف جهان که فقط کابرد مخابراتی یا صرفاً تجاری دارند، جزو سازههای همه منظوره محسوب میشود و واحدهای مسکونی، تجاری، هتل، رستوران، جاذبههای توریستی، تجهیزات مخابراتی و به قولی تمام کاربریها و کمالات را در خود جمع کرده است. این پارک آبی در اصل بخشی از مجموعه بزرگ تفریحی آتلانتیس و هتل آتلانتیس محسوب میشود. هزاران نفر از سراسر جهان از این موزه بازدید میکنند تا در مورد تاریخ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم امارات و شهر دبی اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین می توانید از طیف گسترده ای از غذاهای سنتی خاورمیانه و امارات لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود و … ساعات کاری پاساژ برجمان: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب. اوت لت مال دبی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به مشتریان خود خدمات ارائه میدهد.

Free photo women and girl holding cotton candy full shot در آخر باید بگوییم که پیست اسکی دبی یکی از جالب ترین و جذاب ترین اماکن تفریح دبی است. اگر دنبال خریدن اجناس برند هستید، باید مطمئن شوید که اصل هستند. برای رفتنت به این مرکز خرید کافیست اتوبوس های شماره 66 و 67 را در ایستگاه متروی برجمان سوار شوید. خط ۶۷ اتوبوس نیز برای انتقال مسافران به این مرکز آماده ارائه خدمات می باشد. و ساعت کاری آن به صورت یک شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و جمعه ها از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است و خدمات نفیسی را ارائه می دهد. نمایش هنر معماری ایرانی با عناصر شاخص تزئینات آن، مانند کاشی کاریها، گچ بری و آجر کاریهای سنتی زیبا که الهام گرفته از بنای تخت جمشید است، غرفهی ایران را تشکیل میدهند. تیم فاینداتور تا به حال چند بار به دبی سفر کرده و از عجایب این شهر برایتان تعریف کرده، پس اگر سوالاتی مانند چند طبقه بودن برج خلیفه یا قیمت اقامت در برج خلیفه ذهن شما را به خود مشغول کرده و دوست دارید که بدانید در داخل آسمان خراش برج خلیفه چه می گذرد با من همراه شوید. پیشتر در بخش پارکهای آبی نیز اسم لگولند را آوردیم، برند لگولند مجموعههای مختلفی را دارد که شهربازی نیز یکی از محبوبترین بخشهای آن است. همچنین سقف رستوران Junsui برج العرب با بیش از بیست هزار کریستال سواروسکی پوشیده شده است، که بزرگترین پوشش کریستالی در نوع خود است. اوت لت مال دبی دارای بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف، سینما، بولینگ، لیزرتگ، بازیهای الکترونیکی و رستورانهای مختلفی است که غذاهای مختلف از جمله غذاهای ایرانی، لبنانی، چینی، هندی و غیره را ارائه میدهند. این پارک محلی بسیار مناسب برای فرار از گرمای شهر دبی است. البته امکانات موجود در این ساختمان تنها به بوتیک و فروشگاه ختم نمی شود بلکه یک پردیس سینمایی با ۱۴ سالن، زمین اسکی سرپوشیده و پارک برفی نیز از دیگر جاذبه های گردشگری این ساختمان است.

هرگز این چنین نیست بلکه سبک فروش و شیوه بازاریابی در اوت لت مال اینگونه می باشد. اوت لت مال دبی در روزهای خاصی از هفته، تخفیفهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهد. به معنای فروشگاههایی است که محصولات برندهای معتبر را با تخفیفهای بالایی به فروش میرسانند. به گزارش پرشین وی بازدید کنندگان می توانند از امکانات تفریحی مختلف در این مرکز نیز استفاده کنند که یکی از آنها شامل تجربه سینمای هفت ستاره در پردیس سینمایی ۱۸ سالنی آن است. این مرکز به شما فرصت عکاسی می دهد و وقتی به بیرون آن نزدیک می شوید شبیه یک گورستان مصری مجسمه غول پیکر می بینید داخل آن پر از واحدهای تجاری و مغازه هایی است که به سبک خاورمیانه چیده شدهاند. با توجه به اینکه ۴ بار به دبی سفر کردم و همچنین چند کشور دیگه رو هم دیدم به نظرم دبی یکی از بهترین شهرها برای خرید هست در صورتی که اهل استفاده از برندهای مشهور باشید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بد نیست بدانید در شهر لوکس و گرانی مانند دبی هم می توانید ارزان خرید کنید. با نادیا پرواز همراه باشید تا 5 تا از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم. اوت مال دبی که در جاده آل عین قرار گرفته است و گنبد سفیدرنگ آن از دور مشخص است، برای رسیدن به آن باید در ایستگاه مترو برجمان سوار اتوبوس های شماره ۶۶ و ۶۷ شوید. از 240 فروشگاه این مجموعه که بگذریم باید به زمین بازی کودکان و سایر امکاناتی که در اینجا مشاهده می شوند اشاره کنیم. با دوچرخهسواری در پارک مشرف از مناظر زیبا لذت ببرید. چیزهای خیلی بیشتر غیر از پرندگان در پارک مشرف برای دیدن و لذت بردن وجود دارد و شما باید خانه های سنتی که شامل مدل های جهانی(شامل معماری انگلیسی و آلمانی)هستند را هنگامی که در دبی هستید،ببینید.

نحوه دسترسی: اگر قصد دارید با مترو یا اتوبوس به این پارک آبی بروید، باید در ایستگاه برجالعرب پیاده شوید. در این مقاله از با ما همراه باشید تا با این مجموعه بزرگ آشنا شوید. رنگ هایی که با وسایل لوکس و تجملاتی مانند لوستر، فرش های دستباف، بیش از 20 نوع سنگ های قیمتی و مرمر آمیخته شده و پدیده ای شگفت انگیز را ایجاد کرده اند. اوت لت ویلج از جمله مکان هایی است که می توانید جدیدترین کالاهای پوشاک و فشن، لاکچری ترین کالاها و محصولات بسیاری از محصولات برنده ای بین المللی معروف را در محیطی خیره کننده پیدا کنید. با توجه به اینکه هتل جی دبلیو ماریوت شامل ۱۶۰۸ اتاق لاکچری با عالیترین امکانات، طراحی و دکوراسیون در اختیار مسافران قرار داده میشود. این مرکز خرید لاکچری امکانات تفریحی جالب و قابل قبولی را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفتهاست که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم. اگر برای کودکانتان می خواهید خرید کنید می توانید به این مرکز مراجعه کنید و از برندهایی مانند گس خرید کنید. این مرکز خرید با میزبانی از برندهای معتبری همچون Zara، Mango و Hamleys، به عنوان یکی از پرتردد ترین مراکز تجاری شهر شناخته میشود. ارائه میز خدمات برای مشتریان و مراجعه کنندگان به این مرکز خرید. اوت لت مال دبی بیش از ۵۰۰ رستوران و کافه مختلف دارد که انواع غذاهای محلی و بینالمللی را ارائه میدهند. سافاری یکی از تفریحات ویژه مناطق کویری است.

مرکز خرید اوت لت مال دبی در زمینی به مساحت 9800000 متر مربع در دبی لند ساخته شده و در زمره یکی از مناطق گردشگری این شهر قرار دارد. مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی (City Center Mirdif) واقع در یکی از مناطق قدیمی شهر دبی به همین نام (میردف) میباشد. مرکز خرید دبی یا دبی مال (The Dubai Mall) مشهورترین و بزرگترین مرکز خرید دبی به شمار میرود. ساعت کاری اوت لت مال دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب میباشد. در دبی میتوانید ساعتها از تفریحات فوقالعادهای نظیر لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، پارک آبی آکواونچر و آکواریومهای دبی لذت ببرید. تفریحات و جاذبههای گردشگری دبی از دلایلی است که این شهر را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای خاورمیانه تبدیل کرده است. بله، اوت لت مال دبی دارای تفریحات مختلفی است، از جمله سینما، بولینگ، لیزرتگ و بازیهای الکترونیکی. این پارک آبی از دیگر تفریحات هیجان انگیز دبی است. اوت لت مال دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان و جواهری از نقاط دیدنی دبی است. هنگامی که بلیط خودتان را برای ورود به این پارک خریداری میکنید، بهتر است یک روز کامل را برای وقتگذرانی در پارک، سرسرهسواری و تجربه جاذبههای مختلف آن اختصاص دهید. در این مرکز انواع برنده های درجه یک پوشاک، یک سوپرمارکت، انواع مختلف رستوران ها و اغذیه فروشی ها نیز وجود دارد و به گزارش پرشین وی امکانات جانبی دیگری مثل سرویس بهداشتی، اتاق تعویض نوزاد، سرویس دسک و دسترسی به ویلچر نیز در این مرکز یافت می شود. خریدارانی که به دنبال معاملاتی بسیار گران و با ارزش است می توان در دوشنبه بهترین وسیله را خریداری کنند این مکان تنها 20دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر دارد. اوت لت مال دبی با داشتن بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف، محلی ایدهآل برای خرید و تفریح است.

حدود سی وسیله اصلی و هیجان انگیز در این پارک در انتظار شما است. این وسیله از دیگر تفریحات هیجان انگیز در دبی است که باعث می شود ساعات خوشی را در پهنه آسمان داشته باشید. اکو: بهترین کفشهای چرمی وشیک در دبی را میتوانید از فروشگاههای اکو در ابن بطوطه خریداری نمایید. مرکز خرید مال امارات یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که از برندهای روز دنیا ساخته شده از برند های مثل نیکولو مارکت اس ۵۰۰ با هزار مدل جدید ارائه می دهد. بهترین مرکز خرید دبی با قیمتهای بسیار مناسب اوتلت مال هست که در جاده دبی به العین قرار گرفته. با توجه به نوع کابین خصوصی قیمتهای آن متغیر است. موزه آینده دبی یکی از پرهزینهترین پروژههای شهر دبی است که در سال 2022 افتتاح شد و در حال حاضر به عنوان به یکی از جذابترین موزههای دنیا شناخته میشود. این موزه از سه بخش اصلی تشکلی شده است : تپه سبز ، ساختمان ، قسمت توخالی . اوتلت دبی در سال 2017 در زمره یکی از پنج مرکز خرید دبی قرار گرفته است. از بلندترین برج دنیا گرفته، تا بزرگترین مرکز خرید دنیا و حتی بزرگترین فرش دنیا هم که ایرانی است را در امارات میتوانید ببینید.

برخی از معتبرترین برندهای دنیا در زمینه لوازم خانگی، پوشاک و قطعات الکترونیکی محصولات خود را در مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی عرضه میکنند که همین مورد، یکی از دلایل استقبال گسترده کاربران از این مرکز خرید میباشد. شیرینی فروشی ها، دستگاه های خودپرداز، کارواش، امکان تهیه ویلچر به صورت رایگان، خدمات نگهداری چمدان ها و امانات، اتاق ویژه مادران و نوزادان، پله های برقی و آسانسورها، سیستم های سرمایش قوی و تهویه هوا، راهنمای فارسی زبان و همچنین اکس چنج کردن پول هم سایر امکانات مرکز خرید اوت لت هستند. علاوه بر برندهای لوکس، در اوت لت مال دبی فروشگاههایی با قیمتهای مناسب هم وجود دارد که برای خریدارانی که به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند، پیشنهاد میشود. اینجا همیشه قیمتهای مناسبی نسبت به سایر مراکز خرید دبی داره ولی باید حوصله بخرج بدید و خوب بگردید. این مراکز خرید را باید بلد باشید تا بتوانید یک خرید عالی و منحصر به فرد داشته باشید. همه افرادی که به دبی سفر میکنند حداقل یک تا دوبار به مرکز خرید و فروش میروند؛ این مرکز با طرح مصر باستانی شناخته میشود و بوتیکهای نو در آن قدم میگذارد و حس باستانی را در محیط ایجاد میکند. امارات متحده عربی یک مرکز فرهنگی جذاب است. می توانید ساعت ها در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازید و خسته نباشید زیرا امکانات اینجا عالی است. ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی به صورت دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب تا یک شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ است. در حال حاضر ساعات کاری مارینا مال از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رفتوآمد به طبقات متفاوت میتوانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیهشده است.

قدم زدن روزانه در این پارک با پیاده روی شبانه در کنار چراغ های نورانی کار گذاشته شده زیر نخل ها و همچنین فانوس های رنگارنگی که به آن ها آویزان شده، کاملا متفاوت است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم شب های پارک البرشا را به هیچ وجه از دست ندهید که بعدها خودتان پشیمان خواهید شد. این رویای هنردوستان به عنوان یکی از برترین مؤسسات فرهنگی واقع در قلب منطقه فرهنگی سعدیات در جزیره سعدیات، آثاری با اهمیت تاریخی، فرهنگی و جامعه شناختی از دوران باستان تا دوران معاصر را به نمایش می گذارد. برای گردشگران، این منطقه بیشتر به خاطر بازارهای مشهورش، شناخته شده است. زمانی که در برجالعرب قدم میزنید گویی در معدنی از طلا راه میروید.این هتل دارای 28 طبقه دوگانه و 202 اتاق دوبلکس است. اما بهخاطر داشته باشید که برای سفر به این شهر مدرن و لوکس، باید پیش از هرچیز برای دریافت ویزای دبی اقدام کنید. همین طور باید گفت که شما می توانید از این تفریح به صورت خانوادگی لذت ببرید. تورهای دیگری هم وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید گشت شهری را با بیابانگردی تلفیق کنید. و تمامی اجناس داخل این فروشگاه و حتی رستوران های آن در زمینه محصولات چینی فعالیت دارند. نمای ساختمان به شکل یک اژدها می باشد که به تنهایی یکی از جاذبه های دبی شناخته شده است. بله، برای استفاده از امکانات پارک عمومی هزینه پایینی در نظر گرفته شده که با کارت Nol قابل پرداخت است. این روش ممکن است قدری دشوار باشد و شما را به دردسر بیاندازد بنابراین بهتر است با خط اتوبوس 66 و 67 راهی جاده العین شوید. بنابراین زمانی که از شهر دبی (با فرهنگ و معماری شرقی) به این مجتمع تجاری وارد میشوید، نباید از مشاهده معماری دوره رنسانس شگفت زده شوید!

چرخ و فلک دبی که با نام «عین دبی» بهمعنی چشم دبی شهرت دارد، بزرگترین و بلندترین چرخوفلک جهان است که در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ افتتاح شد. هزینه نگهداری و انبارداری این محصولات، در صورتی که به فروش نرسند، بیشتر از منفعتی است که از آنها به دست میآید. ما در بازدیدی از این مرکز خرید برای صرف ناهار به رستوران نون و کباب رفتیم. اوت لت مال دبی در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و هماکنون بینالمللیترین مرکز خرید و تفریحی جهان به شمار میرود. برج خلیفه در مقابل برخی از برجهای معروف جهان که فقط کابرد مخابراتی یا صرفاً تجاری دارند، جزو سازههای همه منظوره محسوب میشود و واحدهای مسکونی، تجاری، هتل، رستوران، جاذبههای توریستی، تجهیزات مخابراتی و به قولی تمام کاربریها و کمالات را در خود جمع کرده است. این پارک آبی در اصل بخشی از مجموعه بزرگ تفریحی آتلانتیس و هتل آتلانتیس محسوب میشود. هزاران نفر از سراسر جهان از این موزه بازدید میکنند تا در مورد تاریخ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم امارات و شهر دبی اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین می توانید از طیف گسترده ای از غذاهای سنتی خاورمیانه و امارات لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود و … ساعات کاری پاساژ برجمان: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب. اوت لت مال دبی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به مشتریان خود خدمات ارائه میدهد.

Free photo women and girl holding cotton candy full shot در آخر باید بگوییم که پیست اسکی دبی یکی از جالب ترین و جذاب ترین اماکن تفریح دبی است. اگر دنبال خریدن اجناس برند هستید، باید مطمئن شوید که اصل هستند. برای رفتنت به این مرکز خرید کافیست اتوبوس های شماره 66 و 67 را در ایستگاه متروی برجمان سوار شوید. خط ۶۷ اتوبوس نیز برای انتقال مسافران به این مرکز آماده ارائه خدمات می باشد. و ساعت کاری آن به صورت یک شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و جمعه ها از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است و خدمات نفیسی را ارائه می دهد. نمایش هنر معماری ایرانی با عناصر شاخص تزئینات آن، مانند کاشی کاریها، گچ بری و آجر کاریهای سنتی زیبا که الهام گرفته از بنای تخت جمشید است، غرفهی ایران را تشکیل میدهند. تیم فاینداتور تا به حال چند بار به دبی سفر کرده و از عجایب این شهر برایتان تعریف کرده، پس اگر سوالاتی مانند چند طبقه بودن برج خلیفه یا قیمت اقامت در برج خلیفه ذهن شما را به خود مشغول کرده و دوست دارید که بدانید در داخل آسمان خراش برج خلیفه چه می گذرد با من همراه شوید. پیشتر در بخش پارکهای آبی نیز اسم لگولند را آوردیم، برند لگولند مجموعههای مختلفی را دارد که شهربازی نیز یکی از محبوبترین بخشهای آن است. همچنین سقف رستوران Junsui برج العرب با بیش از بیست هزار کریستال سواروسکی پوشیده شده است، که بزرگترین پوشش کریستالی در نوع خود است. اوت لت مال دبی دارای بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف، سینما، بولینگ، لیزرتگ، بازیهای الکترونیکی و رستورانهای مختلفی است که غذاهای مختلف از جمله غذاهای ایرانی، لبنانی، چینی، هندی و غیره را ارائه میدهند. این پارک محلی بسیار مناسب برای فرار از گرمای شهر دبی است. البته امکانات موجود در این ساختمان تنها به بوتیک و فروشگاه ختم نمی شود بلکه یک پردیس سینمایی با ۱۴ سالن، زمین اسکی سرپوشیده و پارک برفی نیز از دیگر جاذبه های گردشگری این ساختمان است.

هرگز این چنین نیست بلکه سبک فروش و شیوه بازاریابی در اوت لت مال اینگونه می باشد. اوت لت مال دبی در روزهای خاصی از هفته، تخفیفهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهد. به معنای فروشگاههایی است که محصولات برندهای معتبر را با تخفیفهای بالایی به فروش میرسانند. به گزارش پرشین وی بازدید کنندگان می توانند از امکانات تفریحی مختلف در این مرکز نیز استفاده کنند که یکی از آنها شامل تجربه سینمای هفت ستاره در پردیس سینمایی ۱۸ سالنی آن است. این مرکز به شما فرصت عکاسی می دهد و وقتی به بیرون آن نزدیک می شوید شبیه یک گورستان مصری مجسمه غول پیکر می بینید داخل آن پر از واحدهای تجاری و مغازه هایی است که به سبک خاورمیانه چیده شدهاند. با توجه به اینکه ۴ بار به دبی سفر کردم و همچنین چند کشور دیگه رو هم دیدم به نظرم دبی یکی از بهترین شهرها برای خرید هست در صورتی که اهل استفاده از برندهای مشهور باشید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بد نیست بدانید در شهر لوکس و گرانی مانند دبی هم می توانید ارزان خرید کنید. با نادیا پرواز همراه باشید تا 5 تا از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم. اوت مال دبی که در جاده آل عین قرار گرفته است و گنبد سفیدرنگ آن از دور مشخص است، برای رسیدن به آن باید در ایستگاه مترو برجمان سوار اتوبوس های شماره ۶۶ و ۶۷ شوید. از 240 فروشگاه این مجموعه که بگذریم باید به زمین بازی کودکان و سایر امکاناتی که در اینجا مشاهده می شوند اشاره کنیم. با دوچرخهسواری در پارک مشرف از مناظر زیبا لذت ببرید. چیزهای خیلی بیشتر غیر از پرندگان در پارک مشرف برای دیدن و لذت بردن وجود دارد و شما باید خانه های سنتی که شامل مدل های جهانی(شامل معماری انگلیسی و آلمانی)هستند را هنگامی که در دبی هستید،ببینید.

نحوه دسترسی: اگر قصد دارید با مترو یا اتوبوس به این پارک آبی بروید، باید در ایستگاه برجالعرب پیاده شوید. در این مقاله از با ما همراه باشید تا با این مجموعه بزرگ آشنا شوید. رنگ هایی که با وسایل لوکس و تجملاتی مانند لوستر، فرش های دستباف، بیش از 20 نوع سنگ های قیمتی و مرمر آمیخته شده و پدیده ای شگفت انگیز را ایجاد کرده اند. اوت لت ویلج از جمله مکان هایی است که می توانید جدیدترین کالاهای پوشاک و فشن، لاکچری ترین کالاها و محصولات بسیاری از محصولات برنده ای بین المللی معروف را در محیطی خیره کننده پیدا کنید. با توجه به اینکه هتل جی دبلیو ماریوت شامل ۱۶۰۸ اتاق لاکچری با عالیترین امکانات، طراحی و دکوراسیون در اختیار مسافران قرار داده میشود. این مرکز خرید لاکچری امکانات تفریحی جالب و قابل قبولی را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفتهاست که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم. اگر برای کودکانتان می خواهید خرید کنید می توانید به این مرکز مراجعه کنید و از برندهایی مانند گس خرید کنید. این مرکز خرید با میزبانی از برندهای معتبری همچون Zara، Mango و Hamleys، به عنوان یکی از پرتردد ترین مراکز تجاری شهر شناخته میشود. ارائه میز خدمات برای مشتریان و مراجعه کنندگان به این مرکز خرید. اوت لت مال دبی بیش از ۵۰۰ رستوران و کافه مختلف دارد که انواع غذاهای محلی و بینالمللی را ارائه میدهند. سافاری یکی از تفریحات ویژه مناطق کویری است.

مرکز خرید اوت لت مال دبی در زمینی به مساحت 9800000 متر مربع در دبی لند ساخته شده و در زمره یکی از مناطق گردشگری این شهر قرار دارد. مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی (City Center Mirdif) واقع در یکی از مناطق قدیمی شهر دبی به همین نام (میردف) میباشد. مرکز خرید دبی یا دبی مال (The Dubai Mall) مشهورترین و بزرگترین مرکز خرید دبی به شمار میرود. ساعت کاری اوت لت مال دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب میباشد. در دبی میتوانید ساعتها از تفریحات فوقالعادهای نظیر لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، پارک آبی آکواونچر و آکواریومهای دبی لذت ببرید. تفریحات و جاذبههای گردشگری دبی از دلایلی است که این شهر را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای خاورمیانه تبدیل کرده است. بله، اوت لت مال دبی دارای تفریحات مختلفی است، از جمله سینما، بولینگ، لیزرتگ و بازیهای الکترونیکی. این پارک آبی از دیگر تفریحات هیجان انگیز دبی است. اوت لت مال دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان و جواهری از نقاط دیدنی دبی است. هنگامی که بلیط خودتان را برای ورود به این پارک خریداری میکنید، بهتر است یک روز کامل را برای وقتگذرانی در پارک، سرسرهسواری و تجربه جاذبههای مختلف آن اختصاص دهید. در این مرکز انواع برنده های درجه یک پوشاک، یک سوپرمارکت، انواع مختلف رستوران ها و اغذیه فروشی ها نیز وجود دارد و به گزارش پرشین وی امکانات جانبی دیگری مثل سرویس بهداشتی، اتاق تعویض نوزاد، سرویس دسک و دسترسی به ویلچر نیز در این مرکز یافت می شود. خریدارانی که به دنبال معاملاتی بسیار گران و با ارزش است می توان در دوشنبه بهترین وسیله را خریداری کنند این مکان تنها 20دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر دارد. اوت لت مال دبی با داشتن بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف، محلی ایدهآل برای خرید و تفریح است.

حدود سی وسیله اصلی و هیجان انگیز در این پارک در انتظار شما است. این وسیله از دیگر تفریحات هیجان انگیز در دبی است که باعث می شود ساعات خوشی را در پهنه آسمان داشته باشید. اکو: بهترین کفشهای چرمی وشیک در دبی را میتوانید از فروشگاههای اکو در ابن بطوطه خریداری نمایید. مرکز خرید مال امارات یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که از برندهای روز دنیا ساخته شده از برند های مثل نیکولو مارکت اس ۵۰۰ با هزار مدل جدید ارائه می دهد. بهترین مرکز خرید دبی با قیمتهای بسیار مناسب اوتلت مال هست که در جاده دبی به العین قرار گرفته. با توجه به نوع کابین خصوصی قیمتهای آن متغیر است. موزه آینده دبی یکی از پرهزینهترین پروژههای شهر دبی است که در سال 2022 افتتاح شد و در حال حاضر به عنوان به یکی از جذابترین موزههای دنیا شناخته میشود. این موزه از سه بخش اصلی تشکلی شده است : تپه سبز ، ساختمان ، قسمت توخالی . اوتلت دبی در سال 2017 در زمره یکی از پنج مرکز خرید دبی قرار گرفته است. از بلندترین برج دنیا گرفته، تا بزرگترین مرکز خرید دنیا و حتی بزرگترین فرش دنیا هم که ایرانی است را در امارات میتوانید ببینید.

برخی از معتبرترین برندهای دنیا در زمینه لوازم خانگی، پوشاک و قطعات الکترونیکی محصولات خود را در مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی عرضه میکنند که همین مورد، یکی از دلایل استقبال گسترده کاربران از این مرکز خرید میباشد. شیرینی فروشی ها، دستگاه های خودپرداز، کارواش، امکان تهیه ویلچر به صورت رایگان، خدمات نگهداری چمدان ها و امانات، اتاق ویژه مادران و نوزادان، پله های برقی و آسانسورها، سیستم های سرمایش قوی و تهویه هوا، راهنمای فارسی زبان و همچنین اکس چنج کردن پول هم سایر امکانات مرکز خرید اوت لت هستند. علاوه بر برندهای لوکس، در اوت لت مال دبی فروشگاههایی با قیمتهای مناسب هم وجود دارد که برای خریدارانی که به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند، پیشنهاد میشود. اینجا همیشه قیمتهای مناسبی نسبت به سایر مراکز خرید دبی داره ولی باید حوصله بخرج بدید و خوب بگردید. این مراکز خرید را باید بلد باشید تا بتوانید یک خرید عالی و منحصر به فرد داشته باشید. همه افرادی که به دبی سفر میکنند حداقل یک تا دوبار به مرکز خرید و فروش میروند؛ این مرکز با طرح مصر باستانی شناخته میشود و بوتیکهای نو در آن قدم میگذارد و حس باستانی را در محیط ایجاد میکند. امارات متحده عربی یک مرکز فرهنگی جذاب است. می توانید ساعت ها در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازید و خسته نباشید زیرا امکانات اینجا عالی است. ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی به صورت دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب تا یک شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ است. در حال حاضر ساعات کاری مارینا مال از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رفتوآمد به طبقات متفاوت میتوانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیهشده است.

قدم زدن روزانه در این پارک با پیاده روی شبانه در کنار چراغ های نورانی کار گذاشته شده زیر نخل ها و همچنین فانوس های رنگارنگی که به آن ها آویزان شده، کاملا متفاوت است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم شب های پارک البرشا را به هیچ وجه از دست ندهید که بعدها خودتان پشیمان خواهید شد. این رویای هنردوستان به عنوان یکی از برترین مؤسسات فرهنگی واقع در قلب منطقه فرهنگی سعدیات در جزیره سعدیات، آثاری با اهمیت تاریخی، فرهنگی و جامعه شناختی از دوران باستان تا دوران معاصر را به نمایش می گذارد. برای گردشگران، این منطقه بیشتر به خاطر بازارهای مشهورش، شناخته شده است. زمانی که در برجالعرب قدم میزنید گویی در معدنی از طلا راه میروید.این هتل دارای 28 طبقه دوگانه و 202 اتاق دوبلکس است. اما بهخاطر داشته باشید که برای سفر به این شهر مدرن و لوکس، باید پیش از هرچیز برای دریافت ویزای دبی اقدام کنید. همین طور باید گفت که شما می توانید از این تفریح به صورت خانوادگی لذت ببرید. تورهای دیگری هم وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید گشت شهری را با بیابانگردی تلفیق کنید. و تمامی اجناس داخل این فروشگاه و حتی رستوران های آن در زمینه محصولات چینی فعالیت دارند. نمای ساختمان به شکل یک اژدها می باشد که به تنهایی یکی از جاذبه های دبی شناخته شده است. بله، برای استفاده از امکانات پارک عمومی هزینه پایینی در نظر گرفته شده که با کارت Nol قابل پرداخت است. این روش ممکن است قدری دشوار باشد و شما را به دردسر بیاندازد بنابراین بهتر است با خط اتوبوس 66 و 67 راهی جاده العین شوید. بنابراین زمانی که از شهر دبی (با فرهنگ و معماری شرقی) به این مجتمع تجاری وارد میشوید، نباید از مشاهده معماری دوره رنسانس شگفت زده شوید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 717
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1029
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 6430
  • بازدید ماه : 32757
  • بازدید سال : 168199
  • بازدید کلی : 833983
  • کدهای اختصاصی